12/31/2014

Hideo Yamamato'nun aynı isimli manga serisinden uyarlanan Ichi, kelime anlamı olarak "bir"-"one" anlamına geliyor. Takashi Miike'nin yönetmenliğini üstlendiği filmde, bol bol kan ve vahşet göreceksiniz. Hatta o kadar ki, Toronto ve Stockholm Uluslararası Film Festivalleri'nde gösterildiği tarihlerde izleyicilere kusma torbası dağıtılmış.
Çok çok özetleyecek olursam, psikolojik problemler yaşayan, sadomazoşist bir adamın, intikam için yakuza çetesi üyelerini öldürüşü diyebilirim. Ancak vahşet, sadistlik ve akla ziyan görüntüler cidden içinizi kaldırabilir. Şimdiden uyarıyorum. 
Üç ülkede gösterimi yasaklanan Ichi, şiddete getirdiği yeni vizyon sebebiyle arşivlerde yerini alması gereken bir film. Testere serisinde bile içi kalkmış bir insan olarak benim gibilere tavsiye etmiyorum ama yine de linkleri veriyorum. İyi seyirler..





Ichi The Killer Trailer
Ichi The Killer Online Izle TR Dublaj
Ichi The Killer Online Izle TR Altyazılı

IMDB Sıralaması

En Popi-ler

Ben Size Donerim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © RUHANI GERILIM -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -